dev.net.ua

Українська Спільнота Розробникiв

Ласкаво просимо до dev.net.ua Увійти | Приєднатися | Допомога | Увійти Live ID
в Пошук

Скільки даних можна зберігати в Кеші?

Останнє повідомлення 05-11-2008, 7:58 від churaj. 3 відповіді.
Сортувати: Попереднє Наступне
  •  28-09-2008, 4:41 6930

Скільки даних можна зберігати в Кеші?

Я от хочу зробити свій сайтик, і розмістити на якомусь хостингу, тому залізо мабуть хороше не буде, і от у мене є таке питання: 

Скільки даних можна зберігати в кеші щоб швидкодія була краще ніж просто SQL запити, якщо я буду юзати LINQ. І що станеться коли дані в кеш не помістяться, чи буде якийсь ексепшн? І чи завжди кешування добре (я про швидкодію) чи інколи краще завжди напряму до бази звертатись  ?

Що краще:

1) збергіти дані в Кеші, а для вибірки юзати типізований DataSet, а потім LINQ.

2)зберігати прості DataSet в Кеші, але для вибірки юзати прямі SQL запити

Я студент, і не відмінник, тому мої слова сприймайте з усмішкою, за базар не відповідаю:))
  •  28-09-2008, 8:02 6931 у відповідь на 6930

Re: Скільки даних можна зберігати в Кеші?

В мене немає прямої відповідв. Але я можу порекомендувати спробувати спочатку без кешування данних, можливо це вас задовольнить. Якщо не задовольнить, попрацюйте з кешуванням оутпуту. І тільки ящко все це не задовольнить, використовуйте кешування данних.

>>Скільки даних можна зберігати в кеші щоб швидкодія була краще ніж просто SQL запити, якщо я буду юзати LINQ.
    Скільки влізе...

>> І що станеться коли дані в кеш не помістяться, чи буде якийсь ексепшн?

Ні, просто перфоманс впаде на той час поки кеш менджер викине непотрібні данні.

>>І чи завжди кешування добре (я про швидкодію) чи інколи краще завжди напряму до бази звертатись ?

Ні, наприклад час роботи кеш менджеру, є час роботи ГЦ. Хоча і на противагу можна вигадати багато проблем. Це потрібно дивитись в кожному окермому випадку.

>>Що краще: