dev.net.ua

Українська Спільнота Розробникiв

Ласкаво просимо до dev.net.ua Увійти | Приєднатися | Допомога | Увійти Live ID
в Пошук

Автоматична прокрутка у ScrollViewer

Останнє повідомлення 11-07-2008, 0:20 від PomAH4uK. 9 відповіді.
Сортувати: Попереднє Наступне
  •  14-06-2008, 4:53 6317

Автоматична прокрутка у ScrollViewer

В мене така ситуація

<ScrollViewer x:Name="scroll"  VerticalAlignment="Bottom" VerticalContentAlignment="Bottom" TextWrapping="Wrap" VerticalScrollBarVisibility="Auto" >

<StackPanel x:Name="stackPanel" Grid.Row="0" Background="Azure" VerticalAlignment="Top" >

</StackPanel></ScrollViewer>

Я в С# додаю до stackPanel  контроли, і мені треба щоб прокрутка була до низу автоматично, щоб я бачив нові контроли. І от не знаю як це зробити, хелпHmm

Я студент, і не відмінник, тому мої слова сприймайте з усмішкою, за базар не відповідаю:))
  •  14-06-2008, 17:48 6321 у відповідь на 6317

Re: Автоматична прокрутка у ScrollViewer

PomAH4uK:

Я в С# додаю до stackPanel  контроли, і мені треба щоб прокрутка була до низу автоматично, щоб я бачив нові контроли. І от не знаю як це зробити, хелпHmm

После добавления каждого контрола используй scroll.ScrollToBottom();

•  15-06-2008, 1:55 6322 у відповідь на 6321

Дякую, хоч такого методу не знайшов, але правда була близька:)

scroll.UpdateLayout();

scroll.ScrollToVerticalOffset(stackPanel.ActualHeight);

Я студент, і не відмінник, тому мої слова сприймайте з усмішкою, за базар не відповідаю:))
  •  17-06-2008, 0:59 6329 у відповідь на 6322

PomAH4uK:

scroll.UpdateLayout();

Вот вырезка из рефлектора:

public class ScrollViewer : ContentControl
    {
      .........................................................................
       public void ScrollToBottom();
        public void ScrollToEnd();
        public void ScrollToHome();
        public void ScrollToHorizontalOffset(double offset);
        public void ScrollToLeftEnd();
        public void ScrollToRightEnd();